Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

zaterdag 8 oktober 2016

Giraffjes

Hallo allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik er was met een kaartje. Maar hier is hij dan mn dt kaartje voor Vilda Stamps. IK heb helemaal niets met Halloween en daarom dit giraffe kaartje gemaakt.

Kijk ook eens op het Vilda stamps inspiratie blog.




Hier KUN je de Giraffe stempel vinden.

Leuk dat je langskwam om te kijken, tot de volgende keer.





Creatieve groetjes 



5 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Ilonka. Ik zag hem al op Facebook voorbijkomen! Enne... ik heb ook niks met Halloween hoor. Gewoon lekker andere kaartjes maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattige kaart, Ilonka.De giraffe stempels zijn superleuk.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Ilonka...zo schhattig die 2 girafjes....echt leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer