Welkom op mijn blog. Mijn naam is Ilonka Heuverkamp.
Ik ben een echte crea bea. Ik ben gek op kaarten en mini albums maken. Ook maak ik graag leuke doosjes en layouts. Ik hoop dat jullie geinspireerd raken door mijn creaties. Heel veel kijk plezier. Creatieve groetjes Ilonka


Kom je mij volgen

donderdag 18 augustus 2016

Liliane the Mermaid

Vandaag mag ik mijn laatste gast designer kaartje van Conie Fong laten zien.



Het was een eer om met deze leuke stempels te werken 






Wat heb ik gebruikt:

Patroon lelie van Sandra Scrapsels.
Zig Clean Color Brush.
Hart Creatable Marianne design.


Creaiteve groetjes 





7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk en vrolijk kaartje Ilonka....een kleurrijk geheel is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je gemaakt.

    groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ilonka this is just so pretty and I adore those flowers.
    I am so sorry you left the UK Besties design team, but we will definitely keep in touch here and on Facebook.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je langskwam tot de volgende keer